måndag 26 september 2011

sjukstuga

okej vakna i går söndag av en rosslig hals......när jag låg mot höger sida så knastrade det när jag andades och pep.......trodde först ljudet kom ifrån nacken.............så obehagligt.........tur är att det inte är så när jag ligger mot höger sida vilket jag typ gör mest hela tiden nu.........på cypern var ju både amanda och daniel sjuka och nu är det min tur. Har feber......matt...ont i ryggen och allmänt rosslig och konstig i luftrören. Stressad som attans över allt jag har att göra på jobbet och vill så klart inte belasta mina kollegor......men i morse kände jag direkt att ingen ide o försöka o gå till jobbet. SÅ nu sitter man här o e rosslig o eländig......vill bara va frisk ....hatar o va sjuk o orkeslös.............skall ta o fixa till nåt lätt o äta då.......med vitlök .....nä bäst o laga nåt o sen vila några timmar igen......solong

Inga kommentarer: