tisdag 1 juni 2010

SOMMAREN HAR BÖRJAT

Idag har varit en härlig sommar dag med dryga 20 grader och barnen har fått smörja in sig med sololja innan det bar iväg i morse till dagmamman......ett tydligt sommartecken.....så vad hade de på sig då......jo såklart shorts och keps mm..........härligt.....:-)))) ......dagen då...........vi skulle samlas idag på röda stugan för att laga soppa osv till vår lilla avslutning med handledare och deltagare i praktikantcentrum...när jag väl stod på Hammarkulletorget insåg jag att jag inte alls visste vad det låg....................ringde I...........ringde E.......ingen svarade.............så såg jag att jag hade en annan persons nummer............ringde............men då kom jag ju till min gamla härliga kollega med samma namn..........haha vad jag skratta........härligt och höra hans röst.....även han hade gått vidare från vår fd arbetsplats............härligt........iallfall........så hitta jag dit...............hjälpte till med div saker.............o C lagade en fantastiskt god soppa................indisk majsoppa.......smaka mycket spiskummin me like...................en lyckad dag................sen så på em så var det ju det gamla vanliga med mat och handla osv..........o nu sitter jag här och inser att praktiken börjar närma sig sitt slut och det känns jättebra........är nöjd med den och ......NU E DET SOMMAR.......HÄRLIGT 

Inga kommentarer: