torsdag 20 maj 2010

kolaps

jag har inte fått gjort ett skit denna veckan........förutom att jag faktiskt fått massa kläder av en god klasskamrat som inte längre kan ha den där hemska storleken...........SÅ TACKSAM....har äntligen byxor o ta på mig o annat med såklart...........men framförallt byxor hade jag inga alls innan.......gött..............iallfall imorgon skall jag ha lite fest här och jag känner mig stressad över det men jag tänker då förösöka coola ner mig............jag behöver inte städa ihjäl mig för jag orkar inte......................denna veckan har barnen varit hos farmor och farfar o jag o maken har t yp inte lagat mat...ätit ute........skitit i att bädda................antagligen behövde vi det båda två.............hade planer på att städa o rensa men icke då.............inget blev gjort...............dock har jag jobbat till halv fem hela veckan för första gången och är skitsliten...............stämningen på praktiken är inte så kul då snart alla är utbrända och sjukskrivna..............jag har fått mer veckor i sommar att jobbba så nu ser jag fram emot en resa i september och en i november..............annars kommer jag inte orka.....................trött e jag.............suck

1 kommentar:

Linda! sa...

Ta hand om er! Ibland behöver man få vara lite "grisig" och inte bry sig så mycket. Den enda som stör sig på att det är stökigt är ju faktiskt bara en själv :-)

Hoppas du får en kanontrevlig festkväll idag.
Kram