onsdag 12 maj 2010

lite ledighet

japp då va det äntligen den här onsdagen som jag faktiskt kan erkänna att jag längtat efter lite under en tid......typ någon månad eller nåt.......ler.............jo....har haft en hektiskt men bra dag på praktiken.................fm....besök...utredning..............sen lunch.....vår lunch...alla hade med sig något och det blev en trevlig och mättsam lunch..............sen så var det studiebesök hos bb ..initialer på en person som jobbar som processledare i lärjedalen...mkt intressant.........hon har gjort en hel del sen typ 84 då hon gick ut soppis som det tydligen heter ..hette då...............iallfall sen var det handledning..................börjar inse att mina handledare är människor och kanske även dom saknar vissa saker.........skönt..............väldigt skönt..............börjar landa nu.........jag ser att jag faktiskt kan............jag tänker rätt.........eller jag är inte ute och cyklar.......varje litet möte jag varit med om...studiebesök.............allt har gjort att jag landat där jag är idag..........................samtidigt har jag gått en föräldrar utbildning inom autism..............skitintressant och jätte jobbigt..........sorgen.....den finns där............den är skittung..................jag vill inte.............måste jag ...........jo jag måste...........jag har ett barn med autism så jag måste...................face it..............do it................fix it.........jag har lärt mig så mycket de senaste veckorna om människor..........jag har alltid respekterat människor...iallfall i min värld ...för det är ett ledord.........I MIN VÄRLD ÄR DET SÅ...... I DIN VÄRLD ÄR DET SI........VEMS VÄRLD ÄR RÄTT OCH VEM SÄGER SÅ.....´´´´´???? jag har alltså.........försökt se olika saker...olika sidor........o det bara ökar........min förståelse för olikheter har funnist men nu den nått kulmen....................jag brukar ofta försvara oliktänkande.................men nu har jag landat i att jag måste göra det.............det är mitt bidrag till världen.........öppna andras ögon för andra perspektiv

Inga kommentarer: