söndag 9 maj 2010

shirley clamp

Igår åkte vi till Borås........åt en fantastiskt god middag på Oliven........förrätt blev ost...feta zaganiki och huvudrätt blev lammleg....har börjat gilla lamm .....mums........sen så gick vi till folkan ......inte alls mycket folk och typ halva hennes släkt och vänner va där................det var det som var så kanon...........nästan mer stå upp än musik............men va rolig hon är...........hon är bäst...........så lycklig.............köpte hennes samlingskiva och fick den signerad.................lyssna hela vägen hem......................jag fick låna en ängel för en stund............då rann tårarna.............för den är så fin.........................mmm......blir nog en del shirley framöver.............så nöjd med gårdagen.........................dock hade min mamma och sonen Daniel haft det lite mer kaotiskt med barnen här hemma...........mamma fick se hur det kan vara..............tyvärr...............amanda har börjat att hosta och vi får hoppas de håller sig friska................nu väntar en vecka med bara två dagar på "jobbet"...............gött................på torsdag ska vi åka till tjällmo förhoppnigsvis......då skall barnen få vara hos farmor o farfar i drygt en vecka...............o jag skall vila mig.................det behöver jag..........................iallfall så är det nu bara fem veckor kvar på praktiken........sen har jag en hel ledig vecka o sen dags o jobba lite........på riktigt o få betalt.......................hoppas på en bra sommar................i helgen väntar fest.................kul med fest.....:-))))

1 kommentar:

Tove. sa...

Skönt med lite ledigt innan sommarjobbet börjar för dig! Ska bli väldigt roligt att få träffa dig nästa helg, och se hur du bor! Kram