lördag 5 juni 2010

gårdagen

en sån underbar sommar dag .....kanonväder.......23...alldelles lagom för en underbar kanot tur på vättlefjäll.............vi ..jag och A......placera oss ..jag fram och hon bak....vi åkte sick sack över surte sjön och det var rätt kämpigt..............men efter att ha paddlat en timme så åkte vi till den strand där alla skulle samlas................där lekte vi en lite frågelek och vi hade typ hälften rätt............rätt trist frågetävling om årtal ........jag hatar årtal och lär mig aldrig sådant..............men sen kom det bästa ......maten.........härligt god kyckling........bulgur sallad......någon annan god grön sallad.........hummus och tzaziki samt gott bröd som va fyllt med lite grönt..............helt underbart o sitta där och äta..................det var så himla skönt och avkopplande........när vi va nöjda framåt två tiden så paddla vi tillbaka och då satt jag bak och då hade vi funnit våra roller.......då gick det mycket bättre o paddla.................ganska mekigt och släpa upp kanoten mm så man var rätt slut efter..................men det var bara och åka hem och duscha och byta om för att sedan åka in till The queeen,,,,öl och goda klassisar vänta och det blev inte så sent.............vid typp 22 va alla nöjda.....................o jag med............hem och sova..............en toppen fredag helt enkelt............

Inga kommentarer: