tisdag 15 juni 2010

sjuk vad annars

japp precis så som jag var rädd för att det skulle bli blev det.....hinner precis börja sitt sommarjobb och tjäna ståler vad händer.............jo halsen först börjar rossla.......sen kom feber och ont i hela kroppen........två dagar hann jag vara på jobbet..............två dagar..........som det känns nu blir det inga fler dagar denna veckan...........urk......jag som skulle göra så bra ifrån mig så de blir nöjda mm............nu blir det tufft.............jobbat har jag gjort det finns hur mycket som helst att göra och det är svårt..........jag har skickat i en utredningsassistents ärende och de skicken skall vara lite  mindre komlicerade..........yeah right............fastnar i varenda skick och får inget gjort och desutom måste jag fråga hela tiden och det finns inte många o fråga............lite missnöjd faktiskt med det hela men jag kommer kämpa på så gott jag kan mer kan jag inte göra................japp förra veckan var det ju trist väder.......nu lyser solen på en klarblå himmel o här inne sitter jag och mår pest.......synd om mig faktiskt................jag skulle behöver lite medicin men har inget hemma och inga recept..........bäst funkar acetylcystein som är slemlösande och hostmedicin som oxå lättar upp skiten............men inget finns hemma...............smörjer mig med tigerbalsam dock och dricker honungsvatten.............jag ber att få bli frisk fort............gärna så jag kan gå på fredag igen............men det är väl på att hoppas på för mycket..........kanske man borde köpa sig lite whisky och försöka döda dom med lite sprit......näää ingen bra ide ........får köra på med massa vitlök idag............blir så kass i magen bara..........urk.......nej nu måste jag kurera mig i soffan.........det är la bara fotboll och bröllop...........SUCKS

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

varför står det tisdag det är ju onsdag idag suck.........