fredag 11 juni 2010

praktik över sommarjobb tar vid

Har sett fram emot denna dag länge...på många sätt...........hade ett viktigt möte..besök inbokat idag som jag sett fram emot........en av mina klienter...trepart............blev precis så himla bra som jag väntat mig................bästa på hela min praktik...........LYRISK..........jag är så glad för denna dag........jag såg flera hopp tändas........ett för min klient........ett för den roll jag vill ha som socialarbetare.............sen fick jag även förfrågan idag...............har en c uppsats förfrågan från chefen..........vet inte om jag vill nappa på det........är det för stor utmaning..............jag med så stora krav på mig själv........kan jag hantera detta??? inte ensam....måste ha en uppsats partner................men vem?????? ångest.............iallafall..............är timanställd................va lite orolig för min lön men blev nöjd.................gött mos...........jag måste dock höra om semester ersättningen kommer utöver...............hoppas.........-))))) ........för två och ett halvt år sedan sluta jag mitt gamla jobb................får iallfall drygt två tusen mer nu så det känns ju bra..............då hamnar jag ju lätt ovanför den lönen jag hade haft idag.............sen får man förhandla när utbildningen är klar om lite mer........................jag trivs bra i Lärjedalen.....jag tror fakiskt det blir där jag vill jobba efter utbildningen............träffat så många engagerade och härliga människor...................här finns så mycket härligt och utvecklingsbart att jobba med......................så nöjd med mitt val.........socialarbetare.......det är det jag är född till...........

Inga kommentarer: