tisdag 29 december 2009

SOVA

att få sova är underbart........att inte få sova är en mardröm.............några nätter nu så har vi liksom försökt att få vår lille son att sova hela natten i sin säng.........på den punkten har vi lyckats men punkten att göra det utan att han ropar efter oss tusen gånger e ju en annan...........han vet att han skall ligga kvar men hur sjutton får man han trygg att ligga där och kunna visualisera att vi finns i rummet brevid..............det kan man i hans ålder men inte om man har autism..................så efter två skitnätter är jag AGGRESSIV ....jag är inte trevlig alls när jag inte får sova..................MORRAR HÖGT...............jag måste få sova annars blir jag typ galen.................inatt tänker jag sova...........om han så skall sova hos oss..................men då är allt förgäves..................ibland är livet bra jobbigt..............i övrigt så kämpar man på med en tenta och maken min hjälper min mor att flyttstäda........ensam lite varje kväll ......stackarn......men vi har iallafall fått en slant för det...................dock så behöver jag mer slantar..................virusprogrammet har gått ut nu......perfekt så här till julen.............NOT...........annars så är jag jordens tröttaste just nu..............kan sova typ mer på dygnet än jag är vaken............................idag har jag o sonen handlat lite........mamma och raine kommer på nyårsafton o det blir turkey till dinner.........nice.................näääääää nu skall jag ta hand om små söta kids som skall sova.............HELA NATTEN SNÄLLA UNIVERSUM JAG BER DIG................GE DEM FRID OCH RO ATT SOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Inga kommentarer: