fredag 11 december 2009

december vecka två

då var det snart mitten av december månad.............få soltimmar och mycket trötthet........verkar som man skall tillbringa 20 v i lärjedalen på praktik.............hoppas...det verkar kul och intressant............speciellt med o jobba med ett projekt oxå.............annars har veckan gått bra.............man har haft lagom mycket o göra.........en del måsten oxå..........förra helgens julbord va toppen............har levt på det hela veckan lång.............idag har maken städat medan jag och dottern va o handla.......sen laga jag körv o mos................sen åkte han o jobba.............just nu är barnen ute och jag kikar till dom typ var femte minut................stora killen har kommit hem oxå och han kollar skidåkning...............om några timmar fräser jag på lite hamburgare.........enkelt och lätt.................egentligen skulle barnen varit hos dagmamman idag och jag skulle ha läst..........men eftersom lokalen är en jobbig plats för m så valde jag att ha dem hemma...................önska vi kunde ha det så alltid att de va lediga på fredagar........................imorgon är det ju simskolan och mormor får följa med................eftersom pappa d jobbar............synd för imorgon är det sista gången för denna terminen..............annars så vankas det snart jul......om jag fått bestämma så hade vi dragit iväg till egypten och lagt alla pengar på det..............men.......nej barnen älskar julen så det går inte...........en annan gång kanske....................

Inga kommentarer: