torsdag 3 december 2009

fredag....igen

då har denna första december vecka ångat på.....full rulle........kallt ute och massa sol...gött.....
håller på med utredning i skolan och har faktiskt ingen aning om vad man håller på med.....nog för att jag skulle kunna fantisera men något stoppar mig........får man göra så.....kan man göra så.........är det rätt eller fel...........gah...........iallafall så är det nu fredagmorgon..........o jag skall snart iväg och utreda vidare..........utan o veta hur..........men det löser sig med världens goaset kursare.................i övrigt................här behövs städas......igen.......o ikväll kommer kusin jenny och hälsar på.........vi känner inte varandra men det ser jag inte som något problem........dock är hon visst städledare...............hoppas hon är en sån där städledare på jobbet och slö på städning privat..........ungefär som en kock som gör nudlar hemma................ialllafall så vill jag alltid ha det fint när man får besök.............men det blir inte så denna gången.............får överleva detta......o lär göra det............för här ser ut...................imorgon skall jag och min man som då blir 35 bast........åka till bohusgården och övernatta och äta julbord.....................dock skall vi till simskolan först med de små.......................på söndag är barnen bjudna på lek och bus landet på kalas...............så helgen ser ut att flyta på.............ikväll ska jag bjuda på tortilla..........hoppas jenny gillar det..................annars så...............får vi la se om vi kan ordna en plan b.............skulle inte förvåna mig om hon är allergisk mot massor...................jaja.............ser fram emot en myshelg........................igår fick vi ta beslut och fixa nya vinter däck till bilen.....vår julklapp kanske.........urk nej nu måste jag ila.........kram

1 kommentar:

Tove. sa...

haha gillade liknelsen med kockar som käkar nudlar hemma. precis en sån kock-kompis är jag, mycket märkligt fenomen. hoppas städningen funkade :) kram och ha kul ikväll!