måndag 21 december 2009

2 dagar till julafton

jaha...om en stund är det då dags att lämna barnen hos dagmamman............sen måste jag egentligen hem o göra lite tentaskrivande.......dock är jag helt väck i skallen då jag sovit skikasst i natt.............barnen vakna massa ggr och jag låg och planera allt jag måste göra idag och imorgon...........vi har inte handlat julmat och inte handlat julklappar............det skall vi göra nu idag och ev nåt imorgon som vi missat då................mamma skall passa barnen ikväll så vi blir la på coop några timmar............därför måste jag se till att ha en bra lista så man bara kan plocka ner i kassar..............skönt med shop express på det viset ..............annars har helgen varit full rulle späckad då vi städat...klätt granen och gjort köttbullar...............imorgon blir det att göra skinkan och en egen inläggning sill..........den kanske jag tom gör idag det är inte så svårt...........fem min sill men egen sås..............vill önska alla två som läser denna blogg en god jul och ett gött nytt år............vet inte om man orkar va här o blogga i jul och nyår men det kan ju bli så .......................iallafall så gjorde barnen massa julgodis när dom var hos farmor och farfar sista veckan i november.........igår fynda jag två jättefina glas skålar som jag skall ha godiset i...........20 spänn för båda.......................ibland är det kul med loppis.......................har sån himla tenta ångest men tur vi har tom 15 jan på oss......................skall se till o följa planen bara och göra den pö om pö..........................nej nu måste jag göra mig i ordning.........................GOD JUL ALLA

1 kommentar:

Linda! sa...

Hoppas ni får en underbart GID JUL!!


Kraaaaaam