tisdag 11 januari 2011

Tentaångest....inte så många såna kvar nu....

Om två dagar har vi salstentan i Socialpolitiken........igår fick vi veta att om man klarar första halvan men inte den andra kan man kompletera den...........vad händer då........då slutar man plugga..........eller ja man är ju inteman utan man är ju jag.............dumt av mig men så funkar jag...............dagen idag.....maken är ledig och har så snällt lovat mig att förhöra mig på gamla tentor.........vi skall se om jag lyckas skrapa ihop 16 av 24 rätt på någon av dem.............inte helt lätta frågor mycket mycket kluriga och kan man inte faktan helt så är det lurigt som attans.........otroligt svåra alternativ...............ser fram emot att ha gjort den........sen kan man kanske försöka koppla av lite över helgen men................jo det skall jag göra......skall ta med hela familjen på lördag till Borås och bada...........( tror jag) vi får se hur det känns på lördag....åker inte om det är glashalt eller snöstorm..................nu är det bara några veckor kvar till man åker till Teneriffa............känns helt overkligt................jag längtar verkligen till värmen............igår köpte jag mig tre fina nya tröjor på rean.........300 kr totalt...hade kostat mig 1100 vid ordinarie pris..........så nu har jag något att ha på kvällen när vi går ut och äter..............nu skall jag bara se till att hitta en bikini oxå.............har redan tryckt ut nya kursen och den verkar spännande......hoppas man slipper plugga socialpolitik oxå..........please ge mig de bra frågorna på tentan...dvs de jag kan...........:-)))) dags för frukost o sen börjar projektet förhör!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är den väl gjord... och gick säkert strålande om jag känner dig rätt! Ska nu in och blogga lite själv. Undrar just vilka spännande funktioner man ska hitta idag...