tisdag 18 januari 2011

stipendier och annat.......

att ansöka om stipendium är något jag inte gjort och grämmer mig lite över eftersom fleratalet av mina kurskamrater fått en rejäl slant....någon fick 25000 menar va mycket pengar som jag missat för att jag inte sökt..............jaja.....maken har också sökt lite stipendier för vår son och det har gått något bättre...........en ny dator blev det lagom till jul..............

idag är det tisdag och imorgon börjar den långa och näst sista kursen för mig på socionomprogrammet............psykosocialt arbete........jag bara längtar nu till våren och ..njae först längtar jag till Teneriffa såklart............mindre än tre veckor tills vi åker..det skall bli så gött....men innan jag är där så vågar jag nästan inte tro på att jag kommer iväg.......men det måste jag.....idag är det soligt ute och man blir glad av solen..................solen är bäst............har lite annat kul att se fram emot också............resmässan....studenten.........förhoppnigsvis ett nytt jobb.....40 år...njae det ser jag kanske inte fram emot............men iallfall det blir nog ett bra år .......2011............japp så får det bli.....................socialpolitiken var svår och det kommer kanske kanske att gå vägen.....................mååååååååste det göra............

Inga kommentarer: