måndag 24 januari 2011

att gå i skolan...........

är grundbulltern i livet........en bra skolgång är liksom en mycket viktig del i människors liv....varför då.......jaha tänk själv..........mån till fre....nio år....till att börja med......så stor del man är där .....då skall det tami....an...oxå vara det bästa...................så nu letar jag på här efter skolor som jobbar med just autism spektrum och tydliggörande pedagogik.......har hittat tre stycken som jag kommer att ansöka om hittills.........men det ser mörkt ut....................men jag tänker kämpa med näbbar och klor......................annars så känns det också svårt att veta var dottern skall gå........jag vill att hon skall gå på en bra skola också............men vilken??? en friskola kanske.........men någon bra pedagogiskt inriktning..........men då behöver vi ju två bilar för det blir ju att skjutsa barnen och det är ju inte aktuellt kanske.................suck........ja detta är ett bekymmer här hemma just nu vill jag lova...........men det skall lösa sig för vi kommer lösa det även om det kommer ta mycket kraft och energi....................annars så har jag börjat en mycket spännande och rolig kurs och ser fram em ot allt den har att lära ..................mig........annars så har jag varit och köpt mig en bikini idag.........mycket bra service va det och jag fick 200 kr i rabattt....................så nu kosta den baaaaara 1000 :-)))).--urk.........okej ...vidare så har vi varit i Helsingborg i helgen och på lördagen hade vi det trevligt med restaurang besök .........barnen var rättså duktiga...............och vi bodde på grand hotell..........jag gillar Helsingborg så dit blir det fler resor..........sen på söndagen så var vi då i Åstorp för att besöka makens fars grav och tända en lykta........sen var vi hem till den kvinna som hans pappa levt tillsammans med och deras två barn dvs daniels halvsyskon var där...........det var ett givande besök för Daniel och några pusslebitar i livet föll på sin plats.................ja tufft men så är det..............livet går vidare .........annars så har jag lite saker som jag ser fram emot..........om 12 dagar åker vi till Teneriffa...........hoppas vädret vänder för just nu är det inte så fint där........:-( .....nej nu skall jag laga m iddag........lax...........solong...

Inga kommentarer: