söndag 2 januari 2011

2011

Börjar med vackert klart väder och en sur jag.........trött....hängig..mensig och ryggskott....så det kan ju bara bli bättre.........maken nyss hemkommen efter 24h jobb i ett sträck...........han hann inte ens skita som han sa när han kom hem......stackarn.......inga mer såna skitpass i år...............bara några lättare söndagspass det skall jag se till.............men eftersom han skall resa till usa så måste han ju jobba lite extra..tyvärr.............åh det kliar i fingrarna.......jag vill städa städa..bort med julen och bott med allt skräp som dammar o har sig................skulle verkligen vilja rensa och organisera om och göra n ytt.........ett typiskt nyårstecken........man vill börja om göra nytt göra bättre förändra osv.........får se hur det blir med den saken................jag är så fruktansvärt trött på just skolan nu...vill inte läsa socialpolitiken......vill inte ha salstenta för min hjärna kan inte få in saker o ting..det fastnar inte..........fyller ju 40 i år vad kan man begära..................nä dags för att laga lunch...hemmalagad pannbiff med potmos.....-)

1 kommentar:

saga sa...

Heej!

ett bättre 2011 önskar jag er.

Jag har städat bort julen (förutom stjärnorna i fönsterna) och låter nya vindar blåsa in hemma hos mig!

Kram