fredag 13 augusti 2010

sommarlov eller semester eller nåt

Då va det gjort............sommarjobb is ended...............slut................nu är jag ledig i två veckor........spelar inte någon roll vad det är för väder........jag ska slappa.........göra lite av varje hemma och lite skolförberedelser........................sen en vecka skola............sen blir det en vecka på rhodos.....................ser jag fram emot.............annars...............råka höra en lugn fin låte med darin på hans nya album lovekiller.............blev såld.................sluta med att jag nu har..FÖRBOKAT hans nya album.............så kan det gå...............gillar faktiskt även lovekiller låten................sen idag så tacka chefen av mig lite och jag fick en bok av henne......OMTÄNKSAMT.faktiskt för det var en tanke bakom..........trivs bra på mitt fd jobb.......vill gärna tebax dit........o chefen  har mitt nummer och jag hoppas hon ringer i höst när det krisar sig............det har hon sagt............glad...............men nu väntar lite ledighet ................skål

Inga kommentarer: