tisdag 13 juli 2010

gräsänka liv

består av sena middagar........slappa kvällar och får inget gjort......för jag måste inte liksom.....idag åkte mina goa till Norrland för en veckas semester utan mig............eftersom jag har börjat jobba igen...............börja igår...............det är sådär segt och komma igång och komma in i allt igen.........men jag lunkar på.....denna vecka är inte så hektiskt då många ännu inte lämnat in sin ansökan...........men jag har ändå haft o göra hyfsat.............men sååååååååååå varmt ..bastu ....idag har jag och mamma varit o shoppat lite.......hon ville ha lite hjälp och självklart så ställer jag upp....brukar alltid sluta med vinst så att säga men det är inte därför jag gör det men det blir lätt så med generösa morsor.................hon skulle byta kläder hon köpt............men det fanns inget o byta till.......då blev det så att hon köpte nya kläder till mina små twins istället......varsina fina fräcka jeans med tröja........perfekt..sparas till hösten...............me like.............sen så imorgon bitti skall stora killen som numera är 16 till sin pappa och de skall visst till skara sommarland............han och hans kompis b och jag var iväg igår kväll oxå o bada i lilleby.............nice......vi va där vid 19 tiden först men ..det var 27 grader och hur gött som helst att doppa sig...............sen så sov han över här och dom va uppe länge............själv sov jag gött ..eller nej usch så varmt det var inatt och åska och regna som attans......................ser fram emot helgen då en barndomsvän kommer hit och dricker vin och tjötar barndomsminnen...........det blir på fredag efter jobb dock.................skall bli kul....men imorgon onsdag väntar jobb igen............sååååååååååå gött o ha bilen till jobbet dock.........-))))) och idag fick jag förfrågan om att jobba extra i höst........japp tackar.........planen har funkat till hundra procent...........gött det

Inga kommentarer: