onsdag 18 augusti 2010

Tjällmo.......sista sommaren.....


Känns inte lustfyllt att skriva men så är det..........tjällmo skall säljas............nu till helgen och nästa vecka är det visning.................sen kanske det är sålt inom ett par veckor..............barnens paradis på jorden................glömmer aldrig när min son marcus satt o titta sig omkring och sa " det här är det perfekta huset" vad fick han det ifrån.....................att kunna uttrycka sig så vid fem års ålder..............................gissa om jag skulle vilja köpa det ...TILL HONOM.....min älskade son...han är min prins.............min oro mitt allt................jag vill göra allt för honom ...mer än för någon annan.........för han har något som inte kan sägas ..beskrivas.....................min skyddarinstinkt.........vill hjälpa honom i världen ...vill hjälpa honom...........att kunna vara social och interagera me´d andra på ett sätt att han klarar världen och dess krav.................vet inte vad framtiden har att ge.............men det är en sorg att världens bästa hus skall säljas...............suck

Inga kommentarer: