tisdag 24 augusti 2010

höst

Nu är det höst....barnen fick idag lite tjockare kläder på sig...både tröja och jacka............första dagen hos dagmamman.........den ordinare........kärt återseende...........nu skall de börja i den sk femårgruppen också........stora barn............det blåser värre ute och regnar.........ser även ut som det kommer bli höst på rhodos......lagom till att vi skall åka dit.........lika bra och fundera ut om man kanske ska ta och försöka resa i december oxå med barnen........vi får se.......jobba jobba o spara så får vi se vad det slutar...................har iallfall pass till dem numera......en bra början.............annars så är jag mest trött hela tiden......skall försöka njuta ändå av hösten och ledigheten........för nästa vecka börjar skolan igen...............ett år kvar..........det kommer nog att gå fort.................om ett år knappt fyller jag 40........då hoppas jag att jag blivit en lite mindre sissi...........en dag i taget.........

2 kommentarer:

Tove. sa...

Tungt att huset ska säljas, såg ju det på hemsidan och det är väldigt vackert! Förstår att ni har massor av minnen därifrån.

Ja du, vikten den vikten. Gick med i Viktklubb.se idag - har gått upp en del igen och nu vill jag ha koll på vad jag äter genom sidan, plus motivation.

Kram, ses på måndag (kl 12, det har blivit ändrat - tips!)

Linda! sa...

Måste bara återigen rekomendera Herbalife :)
Lät smidigt, mättande och man får dessutom äta middag med familjen VARJE kväll!!! :))

Vi drar dessutom igång en ny omgång av weight loss challengen..Vilket är en enormt bra kickstart..
Jag gick ju ner 11.1 kg på 12 veckor och har hållt det plus gått ner lite till...
Fundera på det i alla fall :)
Kram