söndag 19 september 2010

Motivation och framåtanda

Ibland är det så tungt...........sen vi kom hem ifrån lyxsemestern på rhodos har jag varit deprimerad.............så fruktansvärt trött och orkeslös och motivationslös...........får ta en minut i taget............men nu tänker jag ta makten och förändra saker o ting här...........inte grubbla och tänka för mycket...............ta tag i viktväktarna och göra vissa saker som jag dragit mig för...............nu får det vara nog med det tunga...........povitivt tänkande............kärlek till mina medmänniskor.........dags att hitta tillbaka till mig själv igen..................ett steg i taget..............nu tar jag tillbaka makten och lyckan i mitt liv...........UNIVERSUM HJÄLP MIG...........:-))))

2 kommentarer:

saga sa...

Den söker han finner =)

Kram och jag finns här om det behövs.

Tove. sa...

säger detsamma, säg om jag kan göra något.