lördag 20 november 2010

uppsats

mitt liv är uppsats nu............tänker på den  ...hela tiden.....jobbar massor på den och drömmer om den oxå............jag vet att jag o j skulle kunna göra en skitbra uppsats.............för vi e bra........men men......tiden är knapp nu o nu är vi ¨på den viktiga delen..dvs analys o reslutat....det är liksom här det ska ske.........ett litet......problem är oxå att vi liksom har vissa problem med teorierna........vi har inte kanske tänkt igenom dem ordentilgt från början..........vi tvivlar nu o det tar tid..........har iallfall jobbat på hårt som attans med uppsatsen och...............om vi inte får den klar så kommer vi ju få gå upp i början av nästa år............men jag vill göra det nu.................VILL NU VILL NU......har roat mig med så mycket bättre denna lördag o det är såååååååååååå i min stil detta program..............fettdiggar hela gänget.............gah............nej nu skall jag lyssna vidare på musik en liten stund sen söva......maken bestämde visst att han skulle ha sovmorgon imorgon bara för att jag skall jobba med uppsatsen.....själv kan jag tycka jag behöver det för jag måste va alert.............men men man tänker olika.........kommer ha det med mig framöver..................verkligen......................mmm japp natti då

1 kommentar:

Linda! sa...

Låter jobbigt med uppsatsen..men är det någon som grejar det så är det du, Kram Linda