fredag 5 november 2010

Bekymrad

japp det är jag...för vad??? jo några saker...........en sak är något som börjar på c som upptar allt mitt allt just nu........kallas skituppsats eller c uppsats.........jag hatar detta.............så nu har jag sagt det och skrivit det oxå.......för det är så fruktansvärt kort om tid och livet kommer hela tiden emellan Förkylningar......hos familjen............o sen allt man måste göra oxå...utv samtal och sånt..........o sen så.................fick första mensen på fem år i fredags.......tog nämligen ut min spiral och fick nu då första mensen......hade verkligen glömt att det är så jobbigt.........vill ta in på ett hotell o sova tre dagar eller nåt.....................jaja.....gnäll gnäll...........november är gnäll.........för mig................så gnällt klart............att forska är säkert kul.......om man riktigt brinner för det man skriver om och om man har TIDEN............tiden tiden tiden...............iallfall så är det nu fredag och alla helgonas helg eller vad det heter.......ska tända ljus för alla nära o kära som inte finns längre och för dem som finns.......................tänd ett ljus och sprid lite värme i vårt hus.....

1 kommentar:

Tove. sa...

Låter som att det är mycket som händer för dig nu. Skickar en tanke! Lycka till med uppsatsen. Kram