tisdag 9 november 2010

kreativitet

jag har alltid önskat jag va sådär kreativ som vissa är..........men jag är inte det.......inte när det gäller vissa saker iallafall...........kanske man skall ta och acceptera sig själv som man är för en gång skull.............fyller ju ändå 40 nästa år. Jag var på vv igår igen och har inte varit där på en månad. jag är glad att jag gick dit så jag kan börja försöka igen och igen och igen............varje dag är en kamp om livet och allt..........vissa dagar är skittufft andra går det bättre och vissa är toppen........jag längtar ofta till något annat.......något som ligger framåt i tiden.........som nu tex längtar jag tills uppsatsen är gjord................o jag är inte ensam det vet jag.............ute snöar det idag...........första snön kanske blogginlägget borde heta istället................sonen va helt lyrisk i morse och ropa ...det snöar...............han gick ut fasst han va förkyld..........han va helt unstoppable...............äh vet inte hur det stavas skitsamma........................sitter nu här och funderar på hur man skall va mest effektiv till det att j  kommer..................men jag inser att jag har fastnat någonstans djupt nere i fattar inget träsket...............jag vet faktiskt inte vad jag håller på med just nu............vart man e på väg med uppsatsen................men jag hoppas det klarnar snart........................mycket snart...............typ nu....iallafall så säger jag bara som så kämpa på kämpa på............

1 kommentar:

saga sa...

Baby, baby! VArför ringer du inte mig? Jag kan försöka peppa dig såklart ... ta inte å gå igenom allt tufft ensam. Man behöver nån som puttar på emellanåt!

KRAM!