lördag 5 maj 2012

ryggont

Ja då var det dags igen......ryggont.....sträckte mig efter gurkan som ligger längst ner i kylen........pang så sträckte jag mig...det behövs inte mycket.. suck.........såååååå typiskt.....torsdagen som var en så toppen dag då jag skrev på mina anställningspapper och Daniel fick sin efterlängtade chefstjänst.... Han skall nu bli chef för stroke avd på Näl sjukhus i Trollhättan med förhoppningsvis ett ganska gott lönelyft..... Ja allt såg bra ut i torsdags..............så blev jag typ kaputt.....har skitont i ryggen och det suger verkligen...helgen känns helt förstörd....det är helgerna man lever för nästan.........vädret är nice men jag sitter inne och kan knappt gå..sitta ligga.........försöker variera mig...har köpt nåt plåster som skall vara på i tio timmar... Det hjälper väl sådär.............suck..... en gnäll lördag helt enkelt.........:-( Nä dags o försöka få lite mat i magen........och stora sonen ser man inte röken av nu för tiden......han och flickvännen umgås jämt....sånt e livet men den snart vuxen son............ ser fram emot en frisk rygg om någon vecka hoppas jag............rhodos börjar ju närma sig o då skall vi ju vara FRISKA TACK

1 kommentar:

Linda! sa...

Näl, världens bästa sjukhus tycker jag. Lite långt bara