söndag 3 april 2011

Kalas

M och A är på kalas i denna skrivande stund. Jag är nervös för hur det ska gå, kommer m att klara det. Mycket tankar här.........men men........jag hoppas det går bra och att han sköter sig. Det är första kalaset det är på där vi föräldrar inte är med. De har inte varit på så många kalas i övrigt heller, men jag hoppas som sagt det går bra. Det är söndag och imorgon skall jag provjobba och är jättenervös. Jag hoppas det kommer funka och jag kommer trivas så jag nu kan jobba där lite extra och även då i sommar som tänkt. Jag är jättebesviken på att ingen har hört av sig gällande de socialsekrererar tjänster som jag sökt. Det är visst svårt att få jobb, vilket känns väldigt trist faktiskt. Men jag kämpar på och kanske detta leder till något annat. Jag tycker dock det är oroligt för en inkomst klarar vi oss inte på med detta dyra boende vi har. Men men.......jag kämpar på och söker jobb och hoppas på att det går bättre till hösten med att få en tillsvidareanställning någonstans.............ångest hit o dit jämt...!!!!

1 kommentar:

Tove. sa...

Håller tummarna för det du ska provjobba på nu! Vad är det för typ av jobb? fyyy för jobbångest säger jag bara. kram på dig.