torsdag 23 december 2010

dan före doppar dagen

oj sån dag det varit......min son m..han har varit super man hela dagen och haft...( tjejskor) och sin trasiga dräkt på sig och studsta omkring......han vill nog ha julafton nu....igår eller kanske inte alls.........för det blir för mycket........när något blir för mycket då blir det KAOS HETER DET VA... ja så har det varit här idag till och ifrån........försökte få mina söta o gå ut och åka lite pulka men du vet..............-10 med blåst blir väl i NORRLAND..lätt minus ja....30???? inte vet jag.....men kallt som f...är det iallfall............så dom va la ute nån minut eller jag vet inte några minuter...............är så trött kan inte ens förklara..................under en längre tid har min älskade man pratat om att åka till USA för att hälsa på några som han känner................började bli lite trött på det.............så kanske det blir så att han åker med sin något äldre mormor.....................så tyckte jag att jag kanske kunde åka med min mamma och morbror på en resa till Teneriffa i februari??? jo då det kunde jag..................så jag ringde mamma idag........hmm vad har ni bokat för rum undrade jag? hon skulle kolla detta för jag fick ju betala massa för enkerumstillägg...............vips så hade hon bokat en resa till mig ...så jaha nu skall jag visst åka till Teneriffa den 6 februari........problemet är att maken påminner mig hela tiden om dtta................så nu innan en dag ens har gått så tycker jag han är lite lätt tjatig...bara det inte fortstätter.............han har en sån tendes.............................hmm jaja...............men har får ju sitt sen ...en två veckors resa till USA ............DET VAR HAN SOM BÖRJA.....paketen ligger under granen och nu ska jag sova.....GOD JUL ALLA IMORGON E DET JULAFTON...

Inga kommentarer: